onsdag 10 augusti 2011

Tillbaka från semestern




Så här bra har jag haft det - just på den här bilden sitter jag på stranden på södra Gotland.

Känner mig glad och förväntansfull inför hösten - projektet ska avslutas och rapporteras, sammanfattning om vad som varit och vad som kommer skall göras.

I dag har jag möte med Agneta Wistrand och i morgon träffar jag Kicki Ivarsson och Roland Nahringbauer. Hämta Hem har ett sista stort projekt, det är Zensommaryoga den 17 september på Biskops Arnö.

Lördagen den 3 september blir vår sista träff under Hämta Hems flagga - hoppas så många som möjligt kommer. Kl. 11.00 är ni välkomna till Logen.

Jag städar ur Hönshuset som återgår till bildjournalisterna, där kommer det att bli fotostudio, vilket jag som också är fotograf tycker är en förträfflig idé!

Tips: Lördagen den 20 augusti firar Villa Fannalund ett år och det är Maria Karlsson från Hämta Hem som är med och arrangerar en hälsodag där. Själv ska jag leda ett pass i "Yoga för Stela" - välkomna!

Vi ses - här i bloggen och den 3 september!