måndag 10 januari 2011

Tillbaka till hönshuset!

Nu har julledigheten kommit och gått och jag har haft fina dagar!

Nu sitter Pêl och jag och jobbar i hönshuset och det är kallt! Jag hade ju stängt av värmen här för de lediga dagarna och det verkar ta tid innan det blir varmt igen. Frysa med Lysa!



Pêl virar halsduken runt huvudet för att inte förlora värme och jag hittade en varm jacka i ge-bort-lådan!

Dagen har hittills mest handlat om att rensa bland papper för att ha rent och fint inför nya, och sista, året med Hämta Hem.

På agendan närmast står:

Möte med Agneta på onsdag - fokus Hälsokonferenser! Agneta kommer under sex veckor ta över 5 av mina 20 timmar i veckan för att driva Hälsokonferensprojektet. Det känns mycket bra, om det är någon som har koll på detta så är det Agneta!

Hjälpa Hjältar nu på lördag
- tolv hjältar från Hitta Katten i Enköping kommer hit för en härlig dag med inspiration och ny kraftsamling. Kicki Ivarsson kommer att hålla i mindfulness och själv kommer jag att hålla i yoga. De vill också ha qi gong, vilket jag försöker lösa!
Inre Försoning på lördag - efter att ha hjälpt hjältar på Biskops Arnö bär det av till Stockholm där Pêl, Roland och några elever från skolan, ex Disa, Clara, Ditte och Frida har börjat ställa i ordning för kvällens fest - där 2011 Sveriges Inre Försoningsår firas.

Den 23 januari kommer Resurs Uppland hit och Ingela Gullberg, Maria Karlsson och jag är engagerade under dagen. Jag tror att vi blir nästan 90 personer!

Den 26 januari - en onsdagskväll - har vi utbildning för de som vill lära sig några tips och trick för lättare marknadsföring med hjälp av sin dator! Anmäl dig till mig via mail!

Så där ja, nu blir det en kopp te för att värma händerna!

Önskar er alla ett finfint 2011!