måndag 22 juni 2009

Midsommar



Insekterna firade midsommar som det sig bör - genom att hylla fruktsamheten!

Själv fotade jag i stället för att festa - men det var som en fest det med och på själva midsommardagen så åkte vi några stycken och såg Biskops Arnös sommarteater - rekommenderas!

Den här veckan hade jag planerat att ha semester... och det verkar som om solen hade förstått det och kommit precis lagom.... men planerna sprack på annat vis för jag har inte hunnit avsluta allt som skall avslutas.

Men, förmiddagen kanske kommer ändå att ägnas i några timmar åt sol och yoga på bryggan för att lite senare åka till ön och jobba. Jag har längtat så efter att vara i solen och njuta av värme.

Mötet i torsdags gick mycket fint! Kommer information i informationsbrevet jag sänder ut innan veckan är slut.

Nu jobba någon timme innan morgonyogan. Jag önskar er en skön och härlig vecka i sol!