måndag 20 september 2010

Mycket som har hänt - förra veckan flög i väg!

På tisdagen åkte Agneta och jag till konferensmässa och efter en del letande så hittade vi så småningom magasin 9 där mässan höll hus. En lagom mässa med goda möjligheter att stanna och prata med folk - vilket vi gjorde!

Vi såg också vad stora scenen bjöd på i form av både underhållning och inspirerande föreläsningar.


foto: Agneta Wistrand

Här står jag på scenen för att bli "tankeläst" av en mentalist som jag tyvärr inte vet vad han heter. Han lyckades i alla fall, jag valde ett ord, ur en bok och han kunde säga vad det var för ord, nå, han sa "rabarber" när det var "rabarberpaj" - det är nära nog! :-)

I helgen var det Biskops Arnös tredje ZenSommarYoga - Yoga och meditationsfestival - med rekordmånga besökare!



En bild från avslutningen i gympasalen.

Det blev en lyckad och härlig dag!

Nu är jag kraftigt förkyld och trött - går nog tillbaka till sängen och vilar upp mig!