måndag 13 september 2010

Konferensmässa i morgon

I dag hade jag tänkt städa bastun för att kunna fota den, för att kunna ställa i ordning marknadsföringsmaterialet och gå och nå ut.

Men, nej - tyvärr är det inte möjligt ännu - något håller på att byggas om i den. Nu hoppas jag på torsdag!

Det blev ändå ett bra möte med Pêl i dag och jag kommer att han anledning att återkomma till detta projekt.

Dessutom jobbar jag på med Zensommaryogan som är nästa helg, vi kommer nog att bli ett femtiotal personer, roligt!

I morgon åker Agneta och jag till Stockholm för att gå på konferensmässa - härligt med inspiration!

Inspiration har jag också fått i helgen, då var jag på ett par dagar i Uppsala med både föreläsningar och aktiviteter, i egenskap av kursledare på Medborgarskolan, där jag också jobbar.

Hormonyoga, Hjärnkoll, Zumba och föreläsning med Blossom Tainton var inslag under dagarna, mycket bra!

Så, jag är laddad inför hösten!