måndag 30 augusti 2010

Min vecka



Jobbar i hönshuset - snart dags att gå och äta en, som vanligt underbar lunch, här på Biskops Arnö.

Så här kommer mina veckor i stort att se ut, förstås med lite ändringar när det behövs.

Måndagar - långa dagen i hönshuset - mellan ca 9.00 - 19.00
Tisdagar - fm arbetar jag i hönshuset, bl a för möten - eller arbetar hemifrån, em med annat arbete
Onsdagar - fm arbetar jag hemifrån eller är på möte - em med annat arbete
Torsdagar - hönshuset - fm samt sen em i hönshuset - däremellan undervisning friskvårdsprofilen allmän kurs på skolan
Fredagar - beroende på hur många timmar jag har arbetat under de andra dagarna eller möten - befinner jag mig eventuellt i hönshuset.

Min arbetsvecka för Hämta Hem är tjugo timmar.

Och har jag har roligt nästan hela tiden!